De Nieuwe Aanpak wint aanbesteding

12-10-2007 (10:11) - Bureaus

Adviesbureau De Nieuwe Aanpak heeft de internationale aanbesteding gewonnen voor het project ‘Citymarketing voor Centrumsteden’. De Nieuwe Aanpak (DNA) gaat dit project uitvoeren samen met de Belgische bureaus WES uit Brugge en DVN uit Gent. Deze Belgisch/Nederlandse combinatie is gekozen uit een elftal inschrijvingen. De aanbesteding was uitgezet door de gemeenten Helmond en Mechelen(B) en wordt ondersteund door middel van een Interreg subsidie vanuit de Europese Unie. Het project ‘Citymarketing voor Centrumsteden’ heeft als doel het ontwikkelen van een inhoudelijke, organisatorische en financiële basisstructuur voor stadsmarketing voor de gemeenten Helmond en Mechelen. Er dient ook een handboek citymarketing voor steden tot 100.000 inwoners te worden opgesteld. Tijdens dit project komt er ook een kennis-website voor vergelijkbare steden binnen het Benelux - Middengebied.

Media

Marketing

Economisch