De PersoneelZaak wint Gouden Magneet
22-05-2009 (09:59) - Bureaus
De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) deelt 13 Magneten uit, waaronder één Gouden Magneet aan De PersoneelZaak voor de campagne ‘Scherpe Blik’ voor de Dienst Justitiële Inrichtingen. De Koninklijke Landmacht wint 5 Magneten voor verschillende onderdelen van de Geschikt/Ongeschikt-campagne. Qua bureaus delen Publicis / Maximum en De PersoneelZaak de koppositie met allebei 5 Magneten. In totaal werden er uit 34 nominaties 13 Magneten vergeven. Overzicht van de winnaars: SJP-voorzitter Onno Gout: ‘Op deze 24e Magneetuitreiking werd weer duidelijk dat er in arbeidsmarktcommunicatie absolute topcreativiteit te vinden is. Er is zoals altijd streng gejureerd, met een aantal absolute topcases als winnaar. De missie van de SJP blijft echter om deze topcreativiteit te stimuleren, want in de breedte moet het creatieve niveau nog omhoog. In ons 25e jaar blijven we als SJP kritisch naar onszelf kijken. De focus blijft creativiteit, maar we gaan meerdere opties verkennen voor de invulling ervan.’ De Magneet is de bekroning voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie.
5x Koninklijke Landmacht (Publicis / Maximum);
3x Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak);
2x Amerpoort (De PersoneelZaak);
1x Koninklijke Luchtmacht (ARA);
1x RET (Maximum);
1x Dierenasiel Amsterdam (Lowe & DraftFCB)