Delta Lloyd haakt in op crisis

19-05-2009 (09:44) - Bureaus

Delta Lloyd start met de multimediale campagne ‘Dit is nu’. Delta Lloyd wil met deze campagne in crisistijd een positief signaal geven. Het glas is voor Delta Lloyd niet half leeg, maar half vol. De media stonden bol van onheilstijdingen. Delta Lloyd wil dit doorbreken. Juist nu. Het moment is gunstig, want de behoefte aan optimisme groeit en de eerste positieve berichten zijn er. Na het pessimisme van de afgelopen tijd wordt het hoog tijd voor een optimistische visie.

Niek Hoek, voorzitter Raad van Bestuur Delta Lloyd Groep: ‘We hebben te veel de neiging elkaar de crisis in te praten. Je kan jezelf ook richten op de kansen voor de toekomst en het herstel dat onvermijdelijk na elke crisis weer komt. Dat is de boodschap van deze campagne.’ De campagne is gisteren gestart met billboards en abri’s. Binnenkort zullen andere middelen volgen. Reclamebureau Lowe&Draftfcb maakte de campagne.
 


Media

Marketing

Economisch