Design Bridge werkt voor Maintec
27-06-2008 (09:59) - Bureaus
International branding agency Design Bridge heeft in opdracht van de Humares Group de nieuwe corporate identity voor Maintec, marktleider op het gebied van technisch vakpersoneel, ontworpen. Het bureau heeft onder meer het nieuwe logo, de huisstijl, een thematiek en een website ontwikkeld. Voor het uitwerken van de thematiek heeft Design Bridge nauw samengewerkt met PatrickDorrestein.nl, die de aansluitende crossmediale campagne voor zijn rekening heeft genomen. De Humares Group heeft een netwerk van bijna zestig vestigingen in vijftien landen, behoort tot de top van detacheringsbureaus in Nederland en heeft zich gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren van flexibel inzetbaar personeel voor de technische, industriële, logistieke en maritieme sectoren.Toolkit for Talent
Patrick Dorrestein.nl heeft de campagne ontwikkeld, waarin het thema ‘Toolkit for Talent’ op een bijzondere manier zichtbaar is gemaakt. PatrickDorrestein.nl is een netwerkorganisatie bestaande uit zelfstandig ondernemer Patrick Dorrestein die voorheen als creatief werkzaam was bij FHV BBDO, Publicis, Imagine’ en Grey. Naast Dorrestein waren de volgende partijen betrokken: NEROC/ons bureau, Matthijs van Roon (fotografie) Ronald ter Voort/MONTBLANC (beeldbewerking), Icemedia (Online Activation), Zigt (Media) en WRKS (Productie film).