Dialoque licht arbodiensten door

24-10-2007 (10:50) - Bureaus

Marketingbureau Dialoque organiseert in het najaar van 2007 de verkiezing van de ‘Arbodienst van het jaar’. Het doel van dit initiatief is om de kwaliteit van arbodienstverlening in Nederland door te lichten. Ongeveer 25 arbodiensten doen mee aan de verkiezing. De verkiezing van de ‘Arbodienst van het jaar’ komt voort uit de toenemende behoefte van organisaties aan overzichtelijke informatie over arbodienstverlening. Deze informatie is nodig om aanbieders op dit vlak beter te kunnen beoordelen. Tot op heden was er maar mondjesmaat informatie beschikbaar over de arbodienstmarkt. Door de verkiezing en de informatie die beschikbaar komt, kunnen organisaties veel beter een objectief oordeel vormen over de kwaliteit van de dienstverlening.

De verkiezing van de ‘Arbodienst van het jaar’ is gebaseerd op een viertal onafhankelijke onderzoeken die verschillende aspecten rondom zorgbeleving en kwaliteit belichten. Het eerste onderzoek is een anoniem klanttevredenheidsonderzoek onder de klanten van de deelnemende arbodiensten. Tegelijkertijd is er ook een tweede, algemener onderzoek waar alle organisaties in Nederland aan mee kunnen doen.

Media

Marketing

Economisch