Digital Podge uitverkocht

03-06-2011 (09:30) - Bureaus

Volgende week vrijdag vindt de eerste Nederlandse editie plaats van Digital Podge, een top van de digitale industrie uit binnen- en buitenland. Ontvangst vindt plaats op de ambtswoning van de burgemeester, met welkomstwoord door wethouder Carolien Gherels. Meer dan 100 creative directors, art directors en managing directors van vooraanstaande digitale bureaus uit Nederland, België, UK, Duitsland en Zweden zijn vertegenwoordigd. Het event is vooraf uitverkocht.

Het event is vooral een netwerkgelegenheid. Thema van deze editie is ‘The wrong side of Amsterdam’: typische Nederlandse aspecten, maar met een knipoog dus. Er wordt gestart met een kort welkom door de betrokken partijen, met een lunch op de ambtswoning van de burgemeester. Daarna volgt een boottocht door de stad om uiteindelijk naar een restaurant te varen en daar een aantal uren door te brengen. Later op de avond wordt de Jordaan bezocht voor een borrel, met als optie de stad in te trekken. Weinig pretentieuze zaken, maar ideaal om even te ontspannen en te netwerken met digitale vakgenoten.

Achtung bezocht vorig jaar de eerste editie van de Digital Podge in Scandinavië, Stockholm. Geen uitgebreid programma met sprekers, maar alleen een middag en avond samenkomen, onder het genot van hapjes en drankjes met vakgenoten uit de top van de leidende digitale bureaus. Achtung besloot de mogelijkheden voor een Amsterdamse editie te onderzoeken. De oprichter van de Digital Podge, Phil Jones geeft sinds 1994 al Podge evenementen in Engeland. Hij was meteen geïnteresseerd in een Amsterdamse versie. Met de ondersteuning van Bert Hagendoorn, Amsterdam in Business en Adobe werd het evenement georganiseerd.

Via www.dutchpodge.nl is registreren dan ook niet meer mogelijk, maar er is nog wel een wachtlijst.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch