DOORROOD richt vizier op sociale media

10-11-2009 (09:50) - Bureaus

Welke kansen bieden Social Media de reclame- en marketingprofessional? DOORROOD concept + creatie richt op donderdag 19 november de schijnwerpers op de stormachtige opkomst van Social Media en beantwoordt de vraag hoe deze een strategische plek te geven in de communicatiestrategie. Dat gebeurt tijdens de tweede editie van de EasyUpdate. 

De EasyUpdate is een gratis periodieke kennisbijeenkomst voor marketing- en reclameprofessionals in Midden-Nederland. Tijdens deze bijeenkomst worden de aanwezigen in twee uur bijgepraat over een actueel thema in het vakgebied. Keynote speaker is René Epping (directeur Concept & Creatie van DOORROOD). ‘Veel reclame- en marketingprofessionals zijn zoekende naar de mogelijkheden van Social Media en de voordelen die ze er mee kunnen doen. Wat verstaan we onder Social Media? Welke Social Media gebruikt jouw doelgroep? Hoe zet je deze media slim in? Tijdens deze EasyUpdate bieden we antwoorden, scheiden we de zin van de onzin, geven we gelegenheid om met collega’s van gedachten te wisselen en zorgen we dat elke aanwezige met een hoofd vol ideeën en inspiratie weer vertrekt.’

De tweede EasyUpdate staat gepland op 19 november. Aanvang: 15.00 uur. Locatie: DOORROOD concept + creatie, Deventerstraat 132A , Apeldoorn. Aanmelden kan t/m dinsdag 17 november, via 055 – 368 23 23, of via e-mail: eefke@doorrood.com, Of door een tweet te plaatsen @doorrood.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch