Duo van TBWA naar Doom&Dickson

03-06-2009 (09:48) - Bureaus

Ondanks een diepe crisis durft Doom&Dickson het aan om zijn creatieve team uit te breiden met twee nieuwe krachte. Het gaat om Robert den Bremer (Copy) en Edward Romunde (Art). Beide mannen maakten eerder werk voor TBWA waar ze zich bezig hielden met klanten als Praxis en Heineken. Daarvoor klaarden ze klussen bij Y&R, PPGH/JWT en DDB Amsterdam.


Reacties

"Ondanks een diepe crisis durft"... Tjonge, er zou ook eens een berichtje verschijnen waar de crisis er niét bijgehaald wordt. Om over dat 'durven' nog maar te zwijgen. Blijven we wel een beetje postitief, ReclameWeek? Hijs fijn. :-)
niles @ 03-06-2009 12:27 uur
Edward succes, ook in een tijd waar je moet knokken
komt het goede boven, of 'juist'boven.

Rene de Jager @ 11-07-2009 21:03 uur

Media

Marketing

Economisch