Dutch Interactive Awards 2011 uitgereikt

13-05-2011 (09:46) - Bureaus

Gisteravond stond het beste interactieve werk van het afgelopen jaar centraal tijdens de uitreiking van de Dutch Interactive Awards (DIA) in de Koepelkerk te Amsterdam. De DIA zijn een initiatief van Emerce en branchevereniging PIBN. Verdeeld over negen categorieën werden uiteindelijk negen Interactive projecten uit de 140 aanmeldingen beloond. De winnende bureaus zijn onder andere Tam Tam, Modern Media, Mirabeau, LBI Lostboys en Freshheads.

Uitgever/hoofdredacteur Emerce Gijs Vroom: ‘Deze tweede editie van de DIA was zeer geslaagd. Het is goed om te zien dat zoveel mensen in de online wereld deze prijzen zo op waarde schatten. Online bureaus zien dit als dé prijs. Het laat de beste online projecten van het afgelopen jaar in de breedte zien. De cruciale elementen waar de jury op heeft gelet, zijn strategie, design en bouw.’

Categorie: Campagnesite

Winnaar: Hema spieken (Guilty People/CCCP)

Categorie: Brandsite
Winnaar: Anne Frank Stichting (LBI Lostboys)

Categorie: Communities & publishing
Winnaar: Werkspot (Freshheads)

Categorie: Intranet
Winnaar: Hutspot (Tam Tam)

Categorie: Corporate site
Winnaar: MSL (Oktober)

Categorie: Recruitment
Winnaar: Manpower (Modern Media)

Categorie: Online Service
Winnaar: Independer (Mirabeau) 

Categorie: Leadgeneration

Winnaar: Actiecode (Flink)

Categorie: Ecommerce
Winnaar: V&D (Strawberries)


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch