EACA verandert koers

18-06-2007 (10:05) - Bureaus

De Promotional Marketing Council (PMC) gaat verder als Integrated Marketing Communication Council Europe. Het PMC bestuur heeft tot de naamswijziging besloten omdat de nieuwe naam de huidige en toekomstige marktsituatie beter reflecteert. ‘Nagenoeg alle beschikbare media – zowel on- als offline - worden steeds vaker op een doordachte, creatieve en geïntegreerde wijze ingezet. Een duidelijke verschuiving vindt plaats van hoofdzakelijk tactische promoties naar strategisch geïntegreerde en multidisciplinaire marketingcommunicatie campagnes.’ aldus IMCCE voorzitter, Kees-Jan Rozestraten.

IMCCE stelt zich ten doel het versterken van het imago van geïntegreerde marketing communicatie in Europa, het behartigen van de belangen van de aangesloten leden, de verdere ontwikkeling van het vakgebied en het waarborgen van de vrije meninguiting op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie via alle daartoe beschikbare media. Zowel DDMA als VEA zijn lid van IMCCE.

Media

Marketing

Economisch