Eerste J&G-campagne loopt
18-05-2007 (10:12) - Bureaus
Sinds kort loopt de eerste landelijke campagne van StudentenWerk (ATL en BTL), ontwikkeld en geproduceerd door J&G Brand Experience. StudentenWerk is met een database van 250.000 studenten één van de grootste studentenuitzendorganisaties van Nederland. Doelstellingen van de campagne zijn vooral het vergroten van de naamsbekendheid onder HR-managers en afdelingshoofden, het werven van nieuwe bedrijven op zoek naar vakantiekrachten en het werven van nieuwe inschrijvingen in de database.Conceptueel uitgangspunt van de campagne: ‘StudentenWerk is de grootste matchmaker van Nederland’. J&G is een innovatief en creatief marketing & communicatiebureau, dat sinds 1 februari grote en kleine merken ondersteunt bij het zintuiglijk ‘beraken’ van hun doelgroep en het bereiken van hun bedrijfsdoelstellingen. In alles wat J&G vanuit het DNA van de opdrachtgever ontwikkelt en produceert ligt de nadruk op merkbeleving en directe betrokkenheid van consument bij product of dienst.