Eneco zet Edge Amsterdam en FHV BBDO in

27-07-2011 (09:25) - Bureaus

Voor de conceptontwikkeling om de frequentie en intensiteit van het contact met klanten te verbeteren, heeft Eneco een creatief platform ingezet: Edge Amsterdam. Het winnende concept is gemaakt door Bas en Koen Janssen van de Willem de Kooning Academie. Zij worden nu door FHV BBDO betrokken bij de verdere uitwerking van het concept en strategie. Dat is een van de doelen van Edge, om jonge talenten een springplank te geven voor hun verdere carrière.

‘De inhoud van het contact met onze klant kan heel divers zijn, mits écht relevant voor de persoon. We moeten als Eneco betekenis hebben voor onze klanten en daar mag ook best een fun-factor in zitten’, zegt Jorg Verweij, Manager Online bij Eneco. ‘Aansluitend op onze huidige campagnelijn denken we dat juist jonge, talentvolle creatieven relevante inzichten bieden om deze creatieve concepten te genereren.’

Derek Ariëns, managing director van Edge Amsterdam vult aan: ‘Wij vinden het heel stoer van Eneco dat ze jong talent durven in te zetten voor conceptgeneratie en dat ze er nu, samen met de winnaars en hun bureau FHV BBDO een vervolg aan geven. Ook FHV BBDO verdient hierin complimenten.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch