Enof met pensioen

14-02-2008 (09:59) - Bureaus

Enof ontwerp + communicatie heeft in opdracht van PVF Achmea ‘StiPP’ gelanceerd, de nieuwe naam voor Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten. Voor de bijna 500 duizend flexkrachten die in Nederland werkzaam zijn, is een campagnewebsite met speciale profieltest ontwikkeld. Flexkrachten kunnen op de website www.stippeljeeigentoekomstuit.nl vijf vragen beantwoorden over gebeurtenissen die van invloed zijn op hun pensioen. Op deze manier laat het pensioenfonds flexkrachten nadenken over hun toekomst. De branche voor personeelsdiensten kenmerkt zich door een grote groep jongeren. Onderzoek heeft uitgewezen dat deze groep moeilijk te bereiken is als het gaat om pensioenen. Met de campagne ‘Stippel je eigen toekomst uit’ laat het fonds op een speelse manier zien wat pensioenopbouw voor jongeren betekent en hoe belangrijk dit is voor hun toekomst.

Media

Marketing

Economisch