Epidemie van Malibu’s Flip-Flop

18-12-2007 (10:23) - Bureaus

Teenslippers, ook wel Flip-Flops genoemd, zijn inmiddels volledig onderdeel van de Nederlandse cultuur. Daar kan ons bij vlagen troosteloze klimaat niets aan veranderen. Het bekende likeurenmerk Malibu speelt met haar nieuwste campagne goed in op dit onafscheidelijke fashion item. Flip-Flops zullen de komende maanden zowel online als in diverse media de hoofdrol vervullen. Met zogeheten Flip-Flop-taal worden mensen erop gewezen dat zij via malibu.nl hun eigen Flip-Flops kunnen ontwerpen en winnen. Andere bezoekers kunnen stemmen welke designs helemaal Flip zijn en welke Flop. De winnaar van de ontwerpwedstrijd kan zijn of haar eigen design vervolgens uitdelen onder vrienden. De prijs is een grote oplage van de zelf ontworpen Flip-Flops. Slogans die tijdens de campagne naar voren komen, zijn onder andere; ‘Zeg wat Flip je me nou?’ en ‘Hee Flop, wat zie jij er Flip uit!’.  Deze spreuken zullen te zien zijn op abri’s, via internet en horecapromoties. Ook via de radio bereikt de Flip-Flop taal het Nederlandse publiek. Pernod Ricard Nederland is de opdrachtgever voor de Flip-Flop campagne, die ontworpen en uitgezet is door het communicatie-adviesbureau epidemie. MarketingPRbureau Linden & Barbosa zal zich de komende maanden in gaan zetten voor de PR kant van de campagne.

Media

Marketing

Economisch