Ex-miljonair in Telfort-campagne
19-04-2011 (14:43) - Bureaus
Een nieuwe reclamecampagne van Telfort (N=5) is maandag 18 april van start gegaan. Hoofdrolspeler in de campagne is Hans van de Berg, een ex-miljonair die tot voor kort in grote weelde leefde. Hans geeft een kijkje in zijn nieuwe leven, waarin hij constant op zoek is naar de kwaliteit die hij gewend was maar dan voordeliger. Ook op het gebied van bellen en internetten. Zo komt hij automatisch in aanraking met Telfort.
Hans van de Berg is een slimme zakenman die behoorlijk heeft geleden onder de crisis. Hierdoor is zijn leven veranderd en wordt hij voor het eerst sinds tijden gedwongen om op de kleintjes te letten. Het nieuwe leven bevalt Hans prima, al wil hij wel weer terug naar de top. Met zijn zakeninstinct weet hij snel slimme deals te sluiten, bijvoorbeeld door met Telfort mobiel te gaan bellen en te gaan internetten.
Robin Clements, algemeen directeur bij Telfort, legt uit: ‘Nederlanders houden van betrouwbaar voordeel en deze nieuwe campagne geeft een humoristische invulling aan dit principe. Wij laten het publiek kennismaken met het personage Hans, de gevallen miljonair, die zich in zijn nieuwe leven continu verbaast over het feit dat je ergens anders vaak kunt profiteren van de kwaliteit die je gewend bent maar dan voordeliger. Door zijn ogen kijken we naar de producten en diensten van Telfort.’