Fanta naar NRG3

07-08-2007 (10:42) - Bureaus

Coca-Cola Nederland brengt de online werkzaamheden van Fanta onder bij NRG3. NRG3 zal voor Fanta de wereldwijde campagne 'Play on' uitrollen in Nederland. Dit gebeurt onder andere met een website, online campagne en actiematige uitingen. Met Fanta heeft Coca-Cola nu vrijwel alle merken ondergebracht bij het Amsterdamse bureau. NRG3 is al verantwoordelijk voor alle online activiteiten van Coca-Cola regular, Coca-Cola zero, Coca-Cola light en Aquarius. Joost Lindeman, brandmanager Fanta: ‘Gezien de uitstekende samenwerking en de kwaliteit van het werk dat zij leveren, is het een logische keuze om NRG3 ook voor Fanta in te schakelen.’ NRG3 is gespecialiseerd in strategie, concept en design gericht op het brede spectrum van directe en interactieve marketingcommunicatie. Het bureau werkt onder meer voor Coca-Cola Nederland, Babbage Company, Electronic Arts, ING Bank, Landal Greenparks, Monaco Star Events en Tropenzorg/Care Plus.

Media

Marketing

Economisch