Fitzroy: BIC-pennen en EK-ballen

06-06-2008 (09:45) - Bureaus

BIC, wie is er niet mee opgegroeid? De BIC-pen is een klassieker en ook in dit digitale tijdperk worden er nog miljoenen van verkocht. Maar BIC is meer dan de classics en herbergt een hele divisie die zich bezighoudt met het verkopen van customized products. Voor die divisie wil BIC haar distributiekanaal geheel digitaliseren middels een state-of-the -art-web unnen binnenkort alle ordering gewoon online doen. Fitzroy verzorgt strategie, mediaplanning en creatie voor de uitrol van deze nieuwe online service. Gelukkig heeft met bij het bureau ook nog de tijd voor een spelletje EK-voetbal. Op sommige kantoren zie je het al, maar deze week lijkt de trend pas echt goed door te komen met het EK voetbal in het vooruitzicht: propsport. Een voetbalspel op kantoor waarbij een simpele prop zorgt voor de nodige opwinding; en niet alleen bij voetballiefhebbers. Download de wedstrijdprop op www.propsport2008.nl en daag je collega's uit. 



Media

Marketing

Economisch