Funda naar BSUR

11-01-2008 (10:12) - Bureaus

Funda heeft haar communicatiebelangen ondergebracht bij BSUR Agency. Aan de keuze is een strategische oriëntatie voorafgegaan. BSUR zal werken aan een aangescherpte merkstrategie en op basis daarvan een volledig nieuw, geïntegreerd communicatieplatform ontwikkelen. Dit zal bestaan uit een nieuw te ontwikkelen centraal campagnethema en een communicatieplan dat online en offline communicatie en brand activation activiteiten omvat. Mark van Egmond, managing director BSUR Agency: ‘We zijn er erg trots op Funda aan onze klantenlijst te mogen toevoegen. Het is een mooi bedrijf met ondernemende mensen die geen genoegen nemen met standaardoplossingen.’
Voor Funda valt de ontwikkeling van een nieuwe merkstrategie samen met een nieuwe koers van het gehele bedrijf. Sinds september 2007 toont de website vrijwel het volledige Nederlandse woningaanbod en heeft het een belangrijke stap gezet in de hypothekenmarkt. Funda zal zich in 2008 verder gaan focussen op de makelaars die met Funda werken en daarnaast nadrukkelijker bij de consument in beeld willen komen. Een brand activation-traject moet daaraan gaan bijdragen.

Media

Marketing

Economisch