Geen NL bureaus op shortlist Press

22-06-2009 (12:07) - Bureaus

Domper in  Cannes. Voor het eerst is er geen enkel Nederlands bureau genomineerd voor een Lion Press (Print), ondanks de 67 inzendingen. Daarentegen gaar het wel crescendo met de Nederlandse bureaus in de categorieën Outdoor, Media en Radio met respectievelijk 9, 4 en 6 campagnes.

De genomineerden:

Outdoor:
* Ubachs Wisbrun/JWT (2): Boy en Girl voor Leaf (Sportlife)
* Saatchi&Saatchi (4): Alcoholi/addict/suicide/obesity voor Stichting geheim geweld
* N=5: Weegschaal bushokje voor Fitness First
* Ogilvy: ‘What’s the fuss all about’ voor MTV
* Grey Amsterdam: Vuilnisbus voor Hou Nederland schoon


Media:
* Ubachs Wisbrun/JWT: Kit Kat Jesus voor Kit Kat
* They: Wifi headlines voor Coffee Company
* Euro RSCG 4D: An interactive adventure voor Volvo
* New Message: Verborgen telefoons voor The Phone (Avro)

Radio:
* S-W-H (5) (tegenwoordig Indie): Francois/Feelings/Sex and the city/Walk-in Closet/Interior decorating voor Domino’s Pizza
* Publicis: Ball pit voor Slachtofferhulp Nederland


De winaars van de Outdoor, Media en Radio Leeuwen worden dinsdagavond bekend gemaakt.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch