Getty voorkeurspartner Interpublic

26-10-2007 (10:37) - Bureaus

Getty Images is sinds gisteren de nieuwe voorkeurspartner voor digitale media van de Interpublic Group (NYSE: IPG), één van ‘s werelds grootste reclame- en marketingbureaus en moedermaatschappij van wereldwijd bekende communicatiebureaus zoals Campbell Ewald, Deutsch, Draftfcb, Hill Holiday, Initiative, Lowe Worldwide, McCann Erickson, The Martin Agency, Mullen, R/GA en Universal McCann. De overeenkomst is met onmiddellijke ingang van kracht geworden. De bureaus van de Interpublic Group krijgen voor hun visuele communicatieprojecten gemakkelijker toegang tot de omvangrijke digitale mediabibliotheek van Getty Images, bestaande uit beeldmateriaal, filmpjes en muziek. Daarnaast kunnen ze gebruik maken van de dienstverlening van Getty Images, waaronder wereldwijde fotografie in opdracht en de digitale bestandsbeheerservice.‘We hebben gekozen voor Getty Images als voorkeurspartner vanwege hun uitgebreide pakket innovatieve producten en dienstverleningservices,’ aldus Eliseo T. Rojas, directeur Global Sourcing & Procurement bij Interpublic. ‘Deze overeenkomst versterkt de toch al solide samenwerking met Getty Images en stelt ons in staat onze klanten onder andere meer service en fantastische creatieve projecten te bieden.’

Media

Marketing

Economisch