Gleijm & van der Waart maakt campagne DELA

01-10-2008 (13:40) - Bureaus

In september is de nieuwe, door Gleijm & van der Waart ontwikkelde, crossmediale campagne van DELA van start gegaan. Centraal in deze campagne staat het DELA LeefdoorPlan waarmee mensen er voor kunnen zorgen dat hun naasten door kunnen wanneer zijzelf komen te overlijden. Want ook ná een uitvaart is er nog veel te betalen en te regelen. De campagne is crossmediaal ingevuld, onder meer met een tv-commercial, radio, print en online. Met het DELA LeefdoorPlan kunnen mensen ervoor zorgen dat hun nabestaanden na het overlijden gegarandeerd zijn van een geldbedrag waarmee de kosten en/ of inkomensverlies kunnen worden opgevangen én van praktische hulp. De campagne zoekt de confrontatie op om mensen tot denken aan te zetten. En om de doelgroep ervan bewust te maken dat jij ervoor kunt zorgen dat nabestaanden doorkunnen, ook als je er niet meer bent. De nadruk ligt bewust niet op dood, maar op doorleven. Deze boodschap wordt crossmediaal overgebracht middels een tv en radio commercial, advertenties, online en dm.

Media

Marketing

Economisch