Globrands en Bex* zoeken ‘The Voice of Brands’

05-05-2011 (09:11) - Bureaus

Sterke merken zijn relevant en hebben een aansprekende persoonlijkheid. Slimme marketeers geven daar invulling aan door met een strategische blik te kijken naar taal, het verborgen marketinginstrument.

Merknamen, opvallend taalgebruik, verhalen en conversaties…  woorden en taal zijn cruciaal bij het realiseren van betekenis en merkvoorkeur. Globrands naming & strategy en Bex*communicatie organiseren donderdagmiddag 19 mei een seminar rond dit thema. Theo Hendriks (Bex*communicatie) spreekt over de kracht van merkverhalen, Camiel Verberne (Globrands) zoomt in op naamgeving en opvallende merktaal en Willem Sodderland (Buzzer) vertelt over technieken om de word-of-mouth en ‘buzzability’ van merken te verhogen.

Wil je deze bijeenkomst bijwonen, bel (020-6238555) of mail seminar@globrands.com. Je kunt meer lezen op www.thevoiceofbrands.nl.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch