Goals bezoekt Spelen met ‘emotielolly’
30-07-2008 (09:51) - Bureaus
Goals Marktbewerking bezoekt van 9 tot en met 16 augustus de Olympische Zomerspelen in Beijing. In 2007 haalde het team haar ultieme doelstelling en dat werd beloond met een reis naar het meest prestigieuze sportevenement. Om de sporters een warm hart toe te dragen en te laten zien dat topsport niet alleen uit winnen bestaat, introduceert Goals tijdens de Olympische Spelen de ‘emotielolly’.Ben Verhagen, medeoprichter en directeur: ‘Met de ‘emotielolly’ laten we met een knipoog zien dat een medaille twee kanten heeft en dat topsport niet alleen maar uit winnen bestaat. Daar hebben we in B2B marktbewerking ook mee te maken; we strijden allemaal om een stukje van dezelfde markt. Maar de focus op een ambitieuze, maar toch haalbare doelstelling brengt iedereen dichter bij (Olympisch) goud.’
Goals adviseert (middel)grote bedrijven in B2B bij het vinden van klanten en de medewerkers. Door heldere doelen te formuleren en deze te vertalen naar een concreet marktbewerkingsplan of arbeidsmarktbewerkingsplan.