Gouden Esprix voor TBWA

10-05-2007 (10:12) - Bureaus

Het is bijna een jaar terug, maar het WK Voetbal dendert nog steeds na in de reclamewereld. Heinekens promotiecampagne ‘Op jacht naar de cup met Hollands geheime wapen’ werd gisteravond op de Ocean Diva in Amsterdam geëerd met de Gouden Esprix.

De campagne is gemaakt door maar liefst vijf bureaus: TBWA\NEBOKO, TBWA\PR Company, Qi, Trefpunt en DCVF. Waar teamwork toe kan leiden. Ook Thonik en CommPassion konden op de Esprix-feestboot aan de bubbels. De politieke campagne voor SP, ‘NU SP’, viel in de smaak bij de jury en kreeg het hoogst haalbare. Niet vreemd, afgaande op de monsterzege van Marijnissen & Co.

Geen goud, maar wel triple Zilver en eenmaal Brons voor het relatief kleine bureau LEMZ dat schitterde tijdens de Esprix Awards. LEMZ maakte prijswinnend werk voor OMO, Douwe Egberts (tweemaal) en K-swiss.

Media

Marketing

Economisch