Grey Amsterdam gelauwerd in Praag

17-05-2011 (08:01) - Bureaus

Grey Amsterdam, onderdeel van WPP Groep, heeft tijdens het Prague International Ad Festival goud en twee zilveren onderscheidingen gewonnen voor hun Council of Europe Underwear Rule-campagne en een bronzen onderscheiding voor hun Pink Ribbon-campagne.

De gouden onderscheiding werd aan Grey Amsterdam toegekend voor Beste Staatsreclame; de zilveren onderscheidingen waren voor Ontwerp en Storytelling; terwijl de bronzen onderscheiding aan het creatieve bureau werd toegekend voor de Pink Ribbon campagne.

PIAF heeft gekozen om creatieve bureaus niet langer te onderscheiden in de meer traditionele classificaties als ‘film’, ‘outdoor’ en ‘print’, maar om het gehele creatieve proces te bekijken. De drie categorieën vertalen losjes als ‘ Kunst van de Overdracht’ (Art of Delivery), ‘ Kracht van het Idee’ (Strength of Idea) en ‘Creatieve Branding, Marketing en Sales’.

De jury op PIAF bestond onder andere uit senior directeuren van internationale bedrijven (Heineken en adidas in Nederland) en executive creatieve directeuren van grote creatieve agentschappen, als ook Grey Amsterdams Seyoan Vela.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch