Grey Amsterdam zoekt borsten

21-08-2009 (08:27) - Bureaus

Grey Amsterdam creëert een nieuwe tv- en printcampagne voor de lancering van Pink Ribbon Magazine NL, een publicatie van Sanoma Uitgevers. Pink Ribbon Magazine NL is een glossy waarvan alle opbrengsten direct naar de Pink Ribbon Foundation, een organisatie voor onderzoek tegen borstkanker, gaan.

 

Het printdeel van de campagne wordt geschoten door de wereldberoemde Britse fotograaf Ian Rankin. Chris Palmer (Gorgeous Productions) regisseert de tv-commercial. Eind september worden campagne en magazine gelanceerd.

 

Grey's ECD's, Colin Lamberton en Seyoan Vela hadden een aanvullend idee om de campagne nog opvallender te maken. Iedereen die een rol in de commercial wil hebben kan zich aanmelden via pinkribbon@groencasting.nl. Voorwaarde is wel dat je vrouw bent en het enige dat in beeld komt zijn je borsten. Voor de rest mag alles, alle vormen, maten en kleuren borsten zijn welkom. De opnames van het spotje vinden nog deze maand plaats in Amsterdam.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch