GREY creatief partner Eurosport

01-04-2008 (09:56) - Bureaus

De Eurosport Groep heeft GREY aangesteld als creatief partner voor Eurosport's ‘brand communications’. Het hoofdkantoor van Eurosport in Parijs zal nauw samenwerken met de kantoren van GREY in Parijs en Londen. De afgelopen drie jaar is de Eurosport Groep flink gegroeid en uitgebreid. Vanwege deze expansie heeft Eurosport het merkbeleid van haar uitgebreide portfolio, met onder meer sportmedia, Eurosport Events, nieuwe producten en diensten, herzien. De Eurosport Groep wil haar multimediale benadering op sport entertainment gebied beter naar voren laten komen. Als één van de grootste multimedia ondernemingen in Europa met televisiezenders, een online platform, Eurosport mobiel en een aparte business unit, gespecialiseerd in het organiseren van sportevenementen, gaat Eurosport gebruik maken van de diensten van GREY om de merkwaarden naar de consument te communiceren. Het oorspronkelijke centraal aangestuurde merkbeleid van Eurosport was puur gericht op business to business. Deze stap betekent een grote verandering in de mondiale communicatie strategie van Eurosport.

Media

Marketing

Economisch