Grolsch Koelservice nu ook online doorgezet

13-07-2009 (09:53) - Bureaus

Grolsch rolt haar op Koninginnedag gestarte campagne KOEL steeds verder multimediaal uit. De campagne concentreert zich rond het idee dat iedereen, ook op hete zomerdagen, recht heeft op koude biertjes.

Zo konden bezoekers van verschillende zomerfestivals hun lauwer blikjes bier (van elk merk) bij een speciale Grolsch oldtimer inruilen voor een koel exemplaar van de bierproducent. In juni werd de funfactor verhoogd met de introductie van de KOELmeter.

Nu verplaatst de campagne zich naar online: consumenten worden uitgedaagd om slimme tips te verwerken in een video die ze mogen insturen, met de mogelijkheid om een 'koele koelkast' te winnen.

Op een eigen YouTube-kanaal is één centrale plek gecreëerd waar al het videomateriaal wordt verzameld en consumenten hun video kunnen insturen. De beste koeltip-filmpjes worden als onderdeel van een Grolsch commercial uitgezonden op Discovery Channel. Filmpje!


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch