Grolsch van DDB naar Alfred

13-07-2011 (07:13) - Bureaus

Bierbrouwer Grolsch gaat met ingang van augustus samenwerken met reclamebureau Alfred. Na een uitgebreide marktverkenning is Alfred naar voren gekomen als de meest geschikte reclamepartner voor Grolsch. Alfred krijgt een belangrijke rol op het gebied van communicatiestrategie en creatie voor het Grolsch-merk in Nederland.

Grolsch legt de focus de komende jaren op groei en ziet in Alfred hiervoor een sterke business partner. De no-nonsense cultuur van het bureau past goed bij de manier van werken die Grolsch voor ogen heeft. Daarnaast hebben het gepresenteerde werk, de ervaring van Alfred en de klik met het team de doorslag gegeven.

Met de keuze voor Alfred is voor Grolsch een einde gekomen aan een jarenlange samenwerking met reclamebureau DDB. ‘Ruim zeven jaar hebben we goed en intensief samengewerkt met DDB. Zij hebben de positie van het Grolsch-merk in de Nederlandse markt op een uitstekende manier gewaarborgd. Het is natuurlijk jammer om na zo’n lange en goede samenwerking afscheid te moeten nemen van een bureau, maar we vinden het tijd voor een nieuwe aanpak’, aldus Jan Nales, Marketing Director bij Grolsch.

Marcel van Wing, Algemeen Directeur van Alfred: ‘Alfred is blij! Laten we eerlijk zijn, Grolsch is een Nederlands icoon. Een machtig mooi merk en goed om daarvoor aan de slag te kunnen gaan.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch