GuiltyPeople werkt voor Sourcy
29-12-2008 (09:53) - Bureaus
Afgelopen zomer heeft Sourcy een nieuw product geïntroduceerd in de supermarkt: Sourcy met een vleugje citroen of munt. Sourcy heeft nu samen met het Rotterdamse internetbureau GuiltyPeople een reclamecampagne ontwikkeld waarin consumenten een eigen, nieuwe smaak kunnen bedenken. De beste inzender drinkt de rest van zijn leven zijn eigen water. Sourcy voert promotie voor ‘Sourcy met een vleugje’, waarbij de consument zijn of haar eigen unieke vleugje kan bedenken voor het mineraalwater. Bijvoorbeeld water met een vleugje tijm of kaneel. De consument mag het zelf bepalen.Op de door GuiltyPeople ontwikkelde website www.sourcy.nl kan men een eigen vleugje invullen en een persoonlijk logo aan het etiket toevoegen. De creatieve ideeën kunnen door middel van stemmen worden beoordeeld op de website. Van het vleugje met de meeste stemmen zal Sourcy een unieke oplage van 10.000 flessen uitbrengen. De bedenker van dit vleugje zal deze bijzondere oplage mineraalwater als prijs in ontvangst mogen nemen. Deze actie loopt tot en met 23 januari 2009.