Gummo maakt 4 en 5 mei-spots

22-02-2008 (10:46) - Bureaus

Na een bureaucompetitie waaraan drie bureaus deelnamen, mag Gummo de nieuwe televisie- en radiospot voor 4 en 5 mei gaan maken. De bureaucompetitie is uitgeschreven door Het Nationaal Comité 4 en 5 mei en wordt begeleid door de Rijksvoorlichtingsdienst. Het Nationaal Comité 4 en 5 mei, dat sinds 1987 bestaat, ontwikkelt talloze activiteiten. Een belangrijke taak is het voeren van regie op zowel de inhoud als de organisatie van de Nationale Herdenking op 4 mei en de Nationale Viering van de bevrijding op 5 mei. Tot het werk van het comité behoort ook de ontwikkeling en coördinatie van de jaarlijks terugkerende campagne rond dit onderwerp. De nieuwe spots zullen vanaf april via Postbus 51 uitgezonden worden. Het 4 en 5 mei-logo, de bijna legendarische vredesfakkel (foto), werd ooit ontworpen door Ton Giesbergen van Dutch Logo Design.

Media

Marketing

Economisch