Hansnel herziet Keurslager

12-01-2009 (10:28) - Bureaus

Deze maand gaat de nieuwe campagne van de Keurslager van start. Het gaat hier om de eerste uitingen uit de koker van de Hansnel Groep voor Nederlands bekendste slagersformule. De Vereniging van Keurslagers heeft haar communicatiebelangen afgelopen najaar ondergebracht bij de Hansnel Groep. De sinds 1946 actieve Keurslagers waren op zoek naar een crossmediaal sterk retailbureau en hebben dat na een uitgebreide oriëntatiefase gevonden in Utrecht.

Voor de campagne is een nieuw thema ontwikkeld: 'De Keurslager, daar mag het iets meer zijn', teruggrijpend op het vertrouwde ‘mag het iets meer zijn?’. Als eerste uiting met deze propositie is een tv-commercial geproduceerd (plus diverse tag-ons). Doel van de campagne is het vergroten van de ‘top of mind awareness’ en de merkbeleving. De consument ervaart nu nog (te) weinig onderscheid tussen de Keurslager en de gewone slager.

Opdrachtgever: Vereniging van Keurslagers
Bureau: Hansnel Groep
Verantwoordelijk bij klant: Joep Klaver, Josja Smink
Creatie: Dennis Hendriks, Rolf van Oostrum, Bobbie Walkier
Account: Fred Eikelenboom, Floor Willems
Strategie: Karel Smit
Productiemaatschappij: NotCom
Regisseur: Tom Driesen
Geluid/Muziek: SOB


Media

Marketing

Economisch