Henri Wintermans naar BSUR

06-06-2008 (09:38) - Bureaus

Henri Wintermans Cigars, een van de grootste sigarenfabrikanten ter wereld, werkt sinds kort samen met BSUR Group. Het betreft de ontwikkeling van onder anderen merkstrategieën, internationale brand activation concepten en communicatie platforms. BSUR Agency is al gestart met de ontwikkeling van concepten voor de merken Petit en Café Crème. Karin Linders, Head of Brands van Henri Wintermans Cigars: ‘Door de inlijving in 2007 van de Belgische sigarenfabrikant van der Elst, de voormalige sigarendivisie van British American Tobacco, is onze merkenportfolio fors gegroeid. Dat levert extra merkvraagstukken op, zoals het uit elkaar houden van de diverse merkproposities, bijstellingen daarvan en uitbouw van onze merken in een groot aantal landen. Naast onze bestaande bureau Mosquito Brands & Proms uit Antwerpen, is BSUR, met veel ervaring in de tabakswereld, daarvoor een uitstekende aanvulling.’

Media

Marketing

Economisch