Het grootste reclamefotografieboek ooit is af

03-10-2011 (07:42) - Bureaus

 Het grootste reclamefotografieboek ooit in Nederland is gepubliceerd. Het boek ‘XXLVisuals/Photography’ is een portfolio van Nederlands' beste reclamefoto’s van 2011. Aad Kuijpers, voorzitter van de Art Directors Club Nederland (ADCN): ‘Het is een uniek boek waar de reclame- en fotografiebranche in Nederland trots op kan zijn.’  

‘Nederland heeft veel reclamefotografen die geweldig werk maken. Het leek me een uitdaging om de meest bijzondere foto’s op een speciale manier te bundelen. En dat in een formaat, kwaliteit en klasse die de foto's waardig zijn: groots. Met dit boek is dat meer dan gelukt,’ zegt initiatiefnemer en uitgever Eric Kievit van XXLBOOKS. 

Het boek XXL Visuals/Photography bevat 500 pagina’s met  foto's van bijna 200 fotografen en meet opengeslagen 50 x 70 cm. Dat maakt dit boek niet alleen tot een gigantisch stijlvol coffeetableboek, maar tevens tot een inspirerend naslagwerk voor Nederlandse reclamebureaus.  

Bijzonder is ook dat dit 's werelds eerste hybride fotoboek is, met directe links (QR-codes) naar de websites van de deelnemende fotografen. De lezer hoeft alleen maar met een smartphone de QR-code te scannen en komt  dan rechtstreeks op de website van de betreffende fotograaf terecht. 


Reacties

Beste heer/mevrouw,

Ik zou heel graag dit boek willen hebben, heeft u enig idee waar ik dit kan kopen?

Met vriendelijke groet,

E. Rommers
E. Rommers @ 17-11-2011 22:12 uur

Media

Marketing

Economisch