HORNBACH start zomercampagne
04-07-2008 (10:19) - Bureaus
Er is leven na het EK. HORNBACH maakt alle doe-het-zelvers en tuinliefhebbers hierop attent in een Europa brede zomercampagne, onder het motto ‘Wie je bij je project vertrouwt, kun je bij alles vertrouwen'. In een reeks van commercials onderbouwt HORNBACH niet alleen haar positie als projectbouwmarkt, maar profileert de onderneming zich bovendien als bouwmarkt waar mensen blind op kunnen vertrouwen. Instore en in de huis-aan-huis folder wordt specifiek ingegaan op één onderdeel waarop dit vertrouwen gebaseerd is, namelijk ‘Het HORNBACH-advies’. Het idee achter de drie nieuwe spots is zowel humoristisch als overtuigend: de kijker ervaart aan de hand van de meest uiteenlopende gebeurtenissen dat klanten blind op hun bouwmarkt kunnen vertrouwen, zelfs als het zaken betreft die niets met klussen te maken hebben! Zo wordt in één commercial een medewerker gevraagd op andermans kinderen te passen, in de tweede spot wordt een geheim toevertrouwd aan een medewerker en in het derde spotje geeft een medewerkster aan een mannelijke klant advies over een bikini. De creatie komt van het bureau Heimat Werbeagentur GmbH uit Berlijn. Zij ontwikkelen alle tv-campagnes voor HORNBACH, zowel in Nederland als in Europa. De spots zijn geproduceerd door STINK in Berlijn.