Hypsos bouwt paviljoen Beijing
06-08-2008 (10:54) - Bureaus
Hypsos, wereldspeler op het gebied van het creëren en realiseren van leisure-, event-, expo- en retailprojecten, heeft binnen een tijdsbestek van slechts drie maanden tijd het indrukwekkende paviljoen gerealiseerd van Johnson & Johnson op de Olympische Spelen.Aanstaande vrijdag gaan de Olympische Spelen van start en opent het paviljoen van Johnson & Johnson officieel zijn deuren. Tijdens de Olympische Spelen in Beijing krijgt de bezoeker de kans authentieke beelden van het Qin Shi Huang Terracotta Leger en andere relikwieën met eigen ogen te zien en meer van hun historie te leren. Dit als onderdeel van de tentoonstelling georganiseerd in samenwerking met het China Qin Shi Huang Terracotta Army Museum.
De missie van Johnson & Johnson ‘zorgen voor de wereld, één persoon tegelijk’ wordt neergezet door diverse verhalen die worden verteld met de high-tech en interactieve experiences die Hypsos in Hong Kong heeft verzorgd en waarmee steeds de gedachte wordt ondersteund van zorgen voor een gezondere wereld.
Speciale water- en bamboepartijen in het paviljoen ondersteunen het eco-vriendelijke karakter van het paviljoen, dat een koele en groene oase vormt, midden in het hart van de Olympic Green van de Olympische Spelen 2008.

Hypsos in Hong Kong is verantwoordelijk voor de realisatie van het paviljoen (ontworpen door Think Design uit New York), het neerzetten van het gebouw met drie verdiepingen en twee liften, tot de tuinen eromheen en de inrichting van de tentoonstelling met alle technieken, waaronder de av-hardware en de verlichting.
Hypsos Leisure Asia in Hong Kong is gespecialiseerd in leisureprojecten in Azië. Eerder richtten zij het bezoekerscentrum EMSD in Hong Kong in, ontwierpen paviljoens voor dierentuin/pretpark Ocean Park in Hong Kong en werken momenteel aan de inrichting van een deel van het Hong Kong Science Center.
Hypsos Leisure Asia is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven, alle gespecialiseerd in 3d communicatie. De inrichting van brandstore Heineken the City, of de rebranding van alle Chevrolet showrooms in Europa, zijn slechts een paar voorbeelden van de creativiteit en vakmanschap van Hypsos.