IVC goes Mexico

04-10-2007 (10:14) - Bureaus

Soriana, één van Mexico’s grootste supermarktketens, gaat in zee met reclamebureau IVC. Soriana heeft IVC ingeschakeld om de modemagazines te vervaardigen en te adviseren op het gebied van alle geprinte communicatie uitingen. Het modemagazine verschijnt 4 keer per jaar en heeft een omvang van 44 pagina’s.  Reclamebureau IVC verzorgt zowel de fotografie als de vormgeving. Al eerder werkte IVC, in samenwerking met Altaria (Huizen), op projectbasis voor Soriana , zo is bijvoorbeeld samengewerkt op het gebied van loyaliteitsprogramma’s. Soriana is op Walmart na de grootste supermarkt organisatie in Mexico. Soriana heeft door heel Mexico 234 supermarkten en streeft naar een groei van 400 supermarkten in 2010. IN totaal achtenvijftig  Mercado Soriana Stores hebben een winkelvloer met een oppervlakte van 5.000 m2, de overige winkelformats hebben een oppervlakte van 8.500 m2.

Media

Marketing

Economisch