Jan Mulder in ING-spot

26-09-2008 (10:05) - Bureaus

De ING Bank en de Postbank hebben hun hypothekencampagnes geïntegreerd. De campagne van ING Bank, die maandag van start gaat, focust op de mogelijkheden voor huizenkopers om korting op hun maandlasten te krijgen. Aan de hoge huizenprijzen kan ING Bank niets doen, maar ze kan wel de maandlasten laag houden voor de consument. De bank biedt daarom kopers tien jaar lang tot 10 procent korting op de maandlasten. ING Bank neemt hiermee het stokje over van de Postbank, die de afgelopen periode eveneens met dit aanbod campagne voerde. De hoofdrolspelers uit de Postbank-commercial zullen als 'verrassing' acte de présence geven in de ING Bank-hypothekencommercial. De ING Bank nodigt in de nieuwe campagne huizenkopers uit voor een gesprek over hypotheken. De ING hypotheekadviseur of tussenpersoon kan duidelijk maken welke kortingen en mogelijkheden er zijn bij het afsluiten van een hypotheek. Zo biedt ING Bank verschillende mogelijkheden voor de financiering van een nieuwbouwwoning en kunnen ouders meetekenen voor de hypotheek van hun kind. Op ING.nl kan de klant zelf berekenen welke kortingen er zoal mogelijk zijn. Leukwerkt Worldwide is de createur van de commercial.

Media

Marketing

Economisch