JCDecaux en Saatchi doen Staatsloterij
23-08-2007 (10:07) - Bureaus
Op 10 september bedraagt de jackpot in de Staatsloterij 16,3 miljoen euro. Dit is in Nederland de hoogste jackpot ooit. Om dit groots kenbaar te maken koos de Staatsloterij voor een niet te missen buitenreclamecampagne. Als onderdeel hiervan verschenen er gisteren naast een nationale Abribus- en billboardcampagne ook een aantal spectaculars op straat. Op twee locaties in Amsterdam en op één locatie in Utrecht heeft JCDecaux Innovate de abri’s volledig bestickerd met enorme cijfers die tezamen het te winnen recordbedrag van 16.300.000,- vormen. De buitenreclamecampagne is in een razend tempo tot stand gekomen, nadat op 10 augustus bleek dat de jackpot niet gevallen was. De campagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi en de Nederlandse Staatsloterij en uitgevoerd door JCDecaux Innovate.meer Saatchi&Saatchi:
04-07-2007 - Saatchi: Carlo Sanchez 1ste creatief wereldwijd
28-06-2007 - Saatchi veilt Cannes Leeuw
18-06-2007 - Saatchi Can(nes) acht keer winnen
25-04-2007 - Saatchi creëert bijzondere campagne
20-03-2007 - Saatchi, JWT en Lowe winnaars Lynx
18-12-2006 - TBWA vecht oorlog uit met Saatchi
03-11-2006 - Saatchi laat T-Mobile tijd vergeten
meer JCDecaux:
meer JCDecaux:
16-08-2007 - DraftFCB en JCDecaux geven NIVEA style
14-03-2007 - KesselsKramer en JCDecaux organiseren kunstroute
09-03-2007 - Bureaus en JCDecaux kiezen affiches
09-03-2007 - Wall Nederland naar JCDecaux
22-02-2007 - JCDecaux helpt Grolsch
17-01-2007 - IJsshow SBS6 met bluetooth in abri’s
03-01-2007 - Slinks plan van JCDecaux