JCDecaux en Saatchi doen Staatsloterij

23-08-2007 (10:07) - Bureaus

Op 10 september bedraagt de jackpot in de Staatsloterij 16,3 miljoen euro. Dit is in Nederland de hoogste jackpot ooit. Om dit groots kenbaar te maken koos de Staatsloterij voor een niet te missen buitenreclamecampagne. Als onderdeel hiervan verschenen er gisteren naast een nationale Abribus- en billboardcampagne ook een aantal spectaculars op straat. Op twee locaties in Amsterdam en op één locatie in Utrecht heeft JCDecaux Innovate de abri’s volledig bestickerd met enorme cijfers die tezamen het te winnen recordbedrag van 16.300.000,- vormen. De buitenreclamecampagne is in een razend tempo tot stand gekomen, nadat op 10 augustus bleek dat de jackpot niet gevallen was. De campagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi en de Nederlandse Staatsloterij en uitgevoerd door JCDecaux Innovate.

meer Saatchi&Saatchi:


Media

Marketing

Economisch