Joop van den Ende vraagt Mediaedge:cia

18-09-2009 (00:00) - Bureaus

Mediaedge:cia (‘MEC’) wordt verantwoordelijk voor de ‘activatie’ van de media-activiteiten van Joop van den Ende Theaterproducties/Stage Entertainment Nederland. Om het kwalitatieve en kwantitatieve rendement van haar media-inspanningen te verhogen, heeft het live-entertainmentbedrijf, na een uitgebreide toetsing van mediabureaus, gekozen voor MEC als vaste partner.

Eline Danker, Commercieel Directeur van Joop van den Ende Theaterproducties: ‘Wij zijn ervan overtuigd dat MEC door haar benadering van communicatieplanning, mediaplanning en -inkoop gekoppeld aan haar ervaring en capaciteiten op het terrein van de entertainment- en theaterbranche een sterke strategische partner zal zijn in onze zoektocht naar nieuwe en innovatieve manieren om ons publiek met succes te bereiken.’

Eric Kramer: ‘Het verheugt ons zeer dat Joop van den Ende Theaterproducties heeft gekozen voor MEC. Ze bewijzen keer op keer dat zij met alle merken in haar portfolio, zoals de musicals MAMMA MIA!, Ciske de Rat, JOSEPH en later dit jaar Mary Poppins, hun publiek daadwerkelijk succesvol bereikt. De komst van Joop van den Ende Theaterproducties naar ons bureau is vooral te danken aan de fantastische inzet van ons team over de hele linie. Het weerspiegelt ons vermogen om als partner van onze cliënten op te treden bij het bedienen van alle contactpunten die consumenten vandaag de dag ervaren.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch