JUNIORS Ashkol en van Kempen hebben prijs

11-05-2007 (10:13) - Bureaus

Begin april kreeg de eindexamenklas van de Junior* Academie voor Art Direction een briefing voor een reclamecampagne voor de thriller Het boek der namen van Jill Gregory en Karen Tintori. Twaalf teams van art directors in spé gingen aan de slag met een eenvoudige opdracht en de eerste drie hoofdstukken van het boek. Voor hun creativiteit en inzet krijgen alle Junior* art directors boekenbonnen van de opdrachtgever uitgeverij Van Holkema & Warendorf. De winnaars ontvangen cadeaubonnen ter waarde van 500 euro, te besteden in de Apple-winkel, en hun winnende advertentie zal begin juni worden geplaatst in de Detective & Thrillergids van Vrij Nederland.

Het werk is beoordeeld door een jury van professionals, waaronder de auteurs van het boek, én bezoekers van de website met alle inzendingen. Zij waren zeer enthousiast over het campagneconcept van Ashkol en van Kempen. De trailer bracht de mysterieuze willekeur van de namen duidelijk naar voren en maakte het concept tot de sterkste campagne.

Media

Marketing

Economisch