Kaasfondue voor Tomeloos

30-12-2008 (10:35) - Bureaus

Heel Nederland gaat met de feestdagen (en daarna) aan de kaasfondue. Tenminste… als het aan Emmi ligt, sinds kort wordt de landelijke tv-campagne uitgezonden. Een vader in een keuken doet zijn uiterste best om zijn vrouw en twee dochters aangenaam te verrassen met een heerlijk diner. Wanneer echter de melk overkookt, het zout de carpaccio verknalt en de broccoli vloeibaar van zijn vork afdruipt, staat hij met zijn handen in zijn haar… wat nu? Gelukkig is er Emmi en binnen enkele minuten presenteert hij de dames een overheerlijke kaasfondue. De campagne is in opdracht van Tomeloos Marketing Communicatie uit Abcoude uitgevoerd en is ontwikkeld en geproduceerd door Veldkamp Produkties uit Eindhoven.   

Opdrachtgever: Emmi Nederland
Reclamebureau: Tomeloos,  Petra Vlierman, José Boesten
Producent: Veldkamp Produkties BV, Eindhoven
Creatie: Sander Ligthart, Jeroen Veldkamp, Petra Vlierman
Regie: Sander Ligthart

De tv-campagne wordt uitgezonden op RTL4 in de maanden december 2008, februari en maart 2009.

Media

Marketing

Economisch