Kapteijns volgt Jan Müller op

29-06-2009 (10:03) - Bureaus

Saatchi & Saatchi The Lovemarks Company benoemt Arjan Kapteijns als de nieuwe Chief Executive Officer van Saatchi & Saatchi in Nederland. Hij volgt Jan Müller op. De benoeming gaat in op 3 augustus. De 41-jarige Kapteijns was de afgelopen negen jaar zelfstandig ondernemer als partner van merkinnovatie bureau Project X waar hij leiding gaf aan een breed scala aan merkinnovatie projecten. 

Dit deed hij met name voor merken als Volkswagen, Audi, NS, Bijenkorf, Hema, Siemens VDO, KPN, Unilever, Remia, Postbank, ING Bank, Robeco, Ministerie van EZ, TiasNimbas Business School en Rotterdam School of Management. Daarvoor maakte hij deel uit van het management van reclamebureau DMB&B Amsterdam waar hij verantwoordelijk was voor strategie, marketing services en business development.

Kapteijns is sinds 2001 columnist van Tijdschrift voor Marketing en is als lid van het NIMA Examencollege verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de NIMA Communicatie examens. Simon Francis CEO van Saatchi & Saatchi EMEA zegt: ‘Kapteijns heeft een zeer brede ervaring met het innoveren, activeren en creëren van merken, hij zal zich naast het leiden van het bureau, dan ook actief blijven bezighouden met het ondersteunen van klanten bij het vernieuwen van hun commerciële strategie.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch