KesselsKramer op Uitmarkt
21-08-2007 (10:46) - Bureaus
Net als eerdere jaren hangt Amsterdam deze week weer vol met affiches om cultuurliefhebbers te wijzen op de Uitmarkt. Het evenement is de officiële opening van het nieuwe theaterseizoen. KesselsKramer is ook dit jaar weer aan de slag gegaan om de campagne vorm te geven. Het thema in 2007 is ‘Het culturele seizoen breekt los’. In de postercampagne ziet men zeer diverse bezoekers die in het Oostelijk Havengebied een frisse wind voelen: ze krijgen een kleine opfrisbeurt zodat ze weer openstaan voor iets nieuws. De geportretteerden worden overrompeld door cultuur en dit gaat gepaard met alle bijbehorende emoties: verbazing, genot en extase. Meer over deze campagne in de eerstvolgende ReclameWeek (#34).meer over KesselsKramer:
29-06-2007 - Sp!ts en Librium.TV samen op Uitmarkt
27-06-2007 - Melancholie heerst bij bureaus
03-05-2007 - KesselsKramer-campagne scoort
14-03-2007 - KesselsKramer en JCDecaux organiseren kunstroute
09-03-2007 - Bureaus en JCDecaux kiezen affiches
08-03-2007 - Dr. Film krijgt Belgisch talent
01-03-2007 - ZO! met LG&F
03-11-2006 - Kesselskramer doet de headlines van radio 1