Koopman (FBTO) start eigen bureau

01-09-2008 (09:40) - Bureaus

Paul Koopman (48) heeft afscheid genomen van FBTO. Koopman trad negen jaar geleden in dienst als marketing manager. Onder de naam Proud Monkey Marketing start Koopman een adviesbureau dat zich richt op het ontwikkelen én implementeren van marketing- en communicatiestrategieën met een hoog internetgehalte. Koopman: ’Dat het medialandschap en consumentengedrag veranderen, is geen nieuws meer. De vraag is hoe organisaties optimaal kunnen profiteren van deze verschuiving. De structurele inzet van het web en nieuwe media spelen hierbij een cruciale rol’. Voor zijn periode bij FBTO was Koopman werkzaam bij Centraal Beheer Achmea, Reaal, AEGON en enkele jaren als account director bij RappCollins. Koopman: ‘Ik heb al lange tijd de wens om voor me zelf te starten. Het winnen van de bronzen Effie 2008 is een mooi hoogtepunt en daarom een goed moment om de koers te verleggen’.

Media

Marketing

Economisch