Kromowidjojo in BSUR-campagne NUsport

26-07-2011 (09:22) - Bureaus

In vervolg op de succesvolle introductiecampagne ‘IK MOET NUSPORT’ met Mark Tuitert, Naomi van As, Rafael van der Vaart en Theo Janssen heeft BSUR voor NUsport de vervolgcampagne ontwikkeld met Wereldkampioene en Olympisch zwemster Ranomi Kromowidjojo. De campagne is vanaf vandaag te horen en te zien in commercials op radio en TV en wordt verder uitgerold met advertenties en online banners.

NUsport is het grootste multimediale topsportplatform van Nederland, met een wekelijks magazine, website, mobiele site en iPhone app. NUsport richt zich primair op echte sportliefhebbers die 24 uur per dag kunnen genieten van de laatste nieuwtjes en achtergrondverhalen op het gebied van sport. In deze campagne wordt meer aandacht gevraagd voor het magazine waarin een verdiepingsslag wordt gemaakt op het laatste sportnieuws.  NUsport en BSUR wonnen met de campagne eerder dit jaar een SAN-accent in de categorie vrije tijd. 

In de campagne ‘IK MOET NUSPORT’ bekennen topsporters dat ze verslaafd zijn. De verslaving beïnvloedt hun leven en zelfs hun werk. Ze weten het van zichzelf, maar kunnen er niets aan doen. Net zoals de rest van de miljoenen NUsport volgers kunnen zij niet zonder hun dosis NUsport. Zij willen als eerste op de hoogte zijn van het allerlaatste sportnieuws en lezen in het magazine ook de achtergrondverhalen. Het maakt niet uit waar ze zijn of waar ze mee bezig zijn. Hun hart klopt voor topsport. En dus is het: NONSTOP NUSPORT.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch