LaComunidad helpt Colgate

11-06-2007 (12:25) - Bureaus

Colgate-Palmolive heeft voor haar interactieve vrouwencommunity ‘ZoDochter’ gekozen voor LaComunidad. Het Amsterdamse digital branding bureau ontwikkelde in samenwerking met Colgate-Palmolive de strategie, het concept en het interactieve platform www.ZoDochter.nl.

De interactieve community voor moeders en dochters staat komende jaren centraal bij verschillende events, acties en promoties van Colgate-Palmolive Nederland. Interactie tussen het merk en de doelgroep is een belangrijke peiler van het platform. Via dialogen worden vrouwen dichter betrokken bij het merk en wordt de doelgroep uitgenodigd actief mee te denken over het merk en de activiteiten. Igor Beuker, oprichter van LaComunidad licht toe: ‘De trends van merken in Amerika volgen we op de voet. Daar zie je dat online communities steeds vaker worden ingezet, om merken te activeren en te revitaliseren in het digitale tijdperk. In de samenwerking met Mediaedge:cia hebben we gezocht naar een structureel interactief platform waarop vrouwen actief mee kunnen doen met Palmolive. De brand engagement architectuur achter ZoDochter.nl biedt vele mogelijkheden voor de komende jaren.’

Media

Marketing

Economisch