LaComunidad op ZEKUR
30-12-2008 (10:39) - Bureaus
LaComunidad heeft een campagne ontwikkeld waarmee ZEKUR.nl na de succesvolle introductie in het najaar van 2007 zich definitief vestigt als een sterke online zorgverzekeraar. De campagne bestaat uit een nieuwe pay-off, printadvertenties, outdoor, dm, een vernieuwde website en een interactieve campagne.‘Omdat je op prijs alleen niet kunt differentiëren, is gekozen voor een creatieve prijspropositie. Daaruit is de pay-off ‘Veel verzekering voor weinig’ ontwikkeld. Met deze nieuwe pay-off en een nieuwe brand voice laten we jongeren zien dat er bespaard kan worden met een zorgverzekering van ZEKUR.nl zodat er geld over blijft voor leuke dingen in het leven’, aldus Bart Kokke, Strategy Director LaComunidad.
De campagne is geïntegreerd ingezet met online advertising, dm, print, abri´s, promotieteams en diverse e-mailings voor cross-sell en up-sell. Daarnaast is ook de site op veel punten aangepast en verbeterd. Zo is bijvoorbeeld het interaction design op de homepage aangepast in de vorm van een ‘menukaart’, waarbij campagnethematiek en conversiemechanismes met elkaar in evenwicht zijn. Kortom, LaComunidad zorgt ervoor dat ZEKUR.nl zich blijft onderscheiden als sterke online zorgverzekeraar.