LBi Lost Boys goes Green.2

26-06-2008 (10:08) - Bureaus

Deze week is Green.2 van uitgever Gijrath Media Groep gelanceerd. Dit nieuwe lifestyle blad informeert elke twee maanden over groene trends & ontwikkelingen, duurzame vakanties, hippe mode en bewust ondernemen en laat daarmee zien hoe bereikbaar en sexy milieubewust leven is. LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van www.Green2.nl, de online extensie van het merk. ‘Ik ben erg onder de indruk van de snelheid waarmee Lost Boys dit heeft waargemaakt. Het was een ware commando actie. Onze crossmediale ambities zijn nu ook meteen duidelijk’, aldus Gijrath. LBi Lost Boys ontwikkelde in twee weken tijd de online variant van het merk. Green2.nl behandelt dezelfde thema’s als het magazine, maar gaat verder door optimaal gebruik te maken van de online mogelijkheden. Een eigen online redactie zorgt voor dagelijks nieuwe artikelen, feature stories en video’s. Verder is er de mogelijkheid om artikelen te raten en om te reageren.

Media

Marketing

Economisch