LBi Lost Boys wint Loyalis-pitch

13-06-2008 (09:44) - Bureaus

LBi Lost Boys heeft de door Loyalis uitgeschreven pitch voor de ontwikkeling van de nieuwe campagne rondom de introductie van het nieuwe product Sparen & Beleggen gewonnen. LBi Lost Boys is verantwoordelijk voor het concept, de actiesite, mediastrategie en creatie van de gehele campagne. De mediacampagne start deze maand nog. Sparen & Beleggen van Loyalis gaat in op de wens van de consument om de vrijheid te hebben eigen keuzes te maken. Sparen & Beleggen omvat drie verschillende producten, waarmee Loyalis haar klanten de mogelijkheid biedt om het leven naar wens vorm te geven. Je leeft, je verandert, Loyalis verandert met je mee. Om het nieuwe product van Loyalis vorm te geven, heeft LBi Lost Boys de actiesite www.kiesnujetoekomst.nl ontwikkeld. Op deze website kunnen de bezoekers ‘een draai geven aan hun toekomst’, waarbij zij inzicht krijgen in de mogelijkheden van Sparen & Beleggen en hoe dit aansluit bij hun wensen en toekomstbeeld.

Media

Marketing

Economisch